Les enfants de l'Olympe
Mes petits LS
RSS
RSS
Les enfants de l'Olympe
Dieu, Demi-dieu, créature, chasseresse ou mortel qui entrez ici pour partager l'aventure, sachez que le destin est en marche et que vous êtes les acteurs de celui-ci. Êtes-vous prêt à faire basculer dans votre camp le fil de la destinée ? Si oui alors entrez !
Les enfants de l'Olympe
Dieu, Demi-dieu, créature, chasseresse ou mortel qui entrez ici pour partager l'aventure, sachez que le destin est en marche et que vous êtes les acteurs de celui-ci. Êtes-vous prêt à faire basculer dans votre camp le fil de la destinée ? Si oui alors entrez !


L'aventure vient de commencer... Comme à chaque fois qu'une menace pèse sur les mondes on a besoin de nouveaux Héros ! Alors dans quel camps serez-vous?
Le Deal du moment :
Pokémon EV08 Étincelles ...
Voir le deal

Poster un nouveau sujetRépondre au sujet

Mes petits LS
 :: Zone HRPG :: Floodurie :: Les Créations et Cie

Féminin
Messages : 181
Date d'inscription : 04/09/2018
Age : 38
Melinoë de Kent
Melinoë de Kent

Le parchemin des Olympiens
Bungalow : Dans les Bois...
Parents Divins : Poséidon
Jeu 13 Juin - 20:22
Voici quelques LS de codage que j'ai fait pour me faire la main.  Si l'un d'eux vous intéresse pour  égayer vos rp vous pouvez toujours m'en faire la demande.

LS 1:

LS 2:
TAt nunc si ad aliquem bene nummatum tumentemque ideo honestus advena salutatum introieris, primitus tamquam exoptatus suscipieris et interrogatus multa coactusque mentiri, miraberis numquam antea visus summatem virum tenuem te sic enixius observantem, ut paeniteat ob haec bona tamquam praecipua non vidisse ante decennium Romam.

Montius nos tumore inusitato quodam et novo ut rebellis et maiestati recalcitrantes Augustae per haec quae strepit incusat iratus nimirum quod contumacem praefectum, quid rerum ordo postulat ignorare dissimulantem formidine tenus iusserim custodiri.

Accedebant enim eius asperitati, ubi inminuta vel laesa amplitudo imperii dicebatur, et iracundae suspicionum quantitati proximorum cruentae blanditiae exaggerantium incidentia et dolere inpendio simulantium, si principis periclitetur vita, a cuius salute velut filo pendere statum orbis terrarum fictis vocibus exclamabant.

Sed maximum est in amicitia parem esse inferiori. Saepe enim excellentiae quaedam sunt, qualis erat Scipionis in nostro, ut ita dicam, grege. Numquam se ille Philo, numquam Rupilio, numquam Mummio anteposuit, numquam inferioris ordinis amicis, Q. vero Maximum fratrem, egregium virum omnino, sibi nequaquam parem, quod is anteibat aetate, tamquam superiorem colebat suosque omnes per se posse esse ampliores volebat.
Illeanëlia

LS 3:

LS 4:

LS N°5:
Féminin
Messages : 463
Date d'inscription : 25/09/2017
Age : 38
https://enfantdelamythologie.kanak.fr
Luinilinëa de Harcourt
Luinilinëa de Harcourt
Admin Fondateur

Le parchemin des Olympiens
Bungalow : Poséidon (Bungalow3)
Parents Divins : Poséidon
Jeu 19 Mar - 13:58
LS N°6:
Messages : 50
Date d'inscription : 05/09/2018
Marisol de la Serna
Marisol de la Serna
Correctrice

Le parchemin des Olympiens
Bungalow : Dans les Bois...
Parents Divins : Apollon
Ven 20 Mar - 22:29
J'aimerais beaucoup utiliser ton LS n°4 pour mes rps
Féminin
Messages : 463
Date d'inscription : 25/09/2017
Age : 38
https://enfantdelamythologie.kanak.fr
Luinilinëa de Harcourt
Luinilinëa de Harcourt
Admin Fondateur

Le parchemin des Olympiens
Bungalow : Poséidon (Bungalow3)
Parents Divins : Poséidon
Ven 20 Mar - 22:45
Pas de soucis je t'envoie le code via MP ^^

contente que mes LS te plaisent
Messages : 50
Date d'inscription : 05/09/2018
Marisol de la Serna
Marisol de la Serna
Correctrice

Le parchemin des Olympiens
Bungalow : Dans les Bois...
Parents Divins : Apollon
Ven 20 Mar - 23:36
Merci!
Féminin
Messages : 463
Date d'inscription : 25/09/2017
Age : 38
https://enfantdelamythologie.kanak.fr
Luinilinëa de Harcourt
Luinilinëa de Harcourt
Admin Fondateur

Le parchemin des Olympiens
Bungalow : Poséidon (Bungalow3)
Parents Divins : Poséidon
Ven 20 Mar - 23:59
Un plaisir ^^
Féminin
Messages : 463
Date d'inscription : 25/09/2017
Age : 38
https://enfantdelamythologie.kanak.fr
Luinilinëa de Harcourt
Luinilinëa de Harcourt
Admin Fondateur

Le parchemin des Olympiens
Bungalow : Poséidon (Bungalow3)
Parents Divins : Poséidon
Sam 21 Mar - 11:49
Salut la compagnie !!!

je reviens avec un tout nouveau petit Ls sans prétention au couleur du forum  inspirer des fiches utilisée sur le forum. Je ne vous e dis pas plus mais voyez plutôt. Je ne mords pas vous pouvez me demander le code ou tout simplement me donner votre avis. Je ne suis pas encore très douée niveau codage alors je  m'entraîne dur pour m'améliorer !

Ls nouveauté du printemps:
Messages : 50
Date d'inscription : 05/09/2018
Marisol de la Serna
Marisol de la Serna
Correctrice

Le parchemin des Olympiens
Bungalow : Dans les Bois...
Parents Divins : Apollon
Sam 21 Mar - 12:04
Mon coup de coeur reste à celui dont je t'ai demandé le code, mais il y en a plusieurs que j'aurais pu te demander et celui-là est aussi très joli (et de saison)!
Féminin
Messages : 463
Date d'inscription : 25/09/2017
Age : 38
https://enfantdelamythologie.kanak.fr
Luinilinëa de Harcourt
Luinilinëa de Harcourt
Admin Fondateur

Le parchemin des Olympiens
Bungalow : Poséidon (Bungalow3)
Parents Divins : Poséidon
Sam 21 Mar - 12:47
Merci ^^

je ne suis pas aussi douée que Hadichoux qui a fait tout eau le forum mais je m’améliore a mon rythme XD
Féminin
Messages : 463
Date d'inscription : 25/09/2017
Age : 38
https://enfantdelamythologie.kanak.fr
Luinilinëa de Harcourt
Luinilinëa de Harcourt
Admin Fondateur

Le parchemin des Olympiens
Bungalow : Poséidon (Bungalow3)
Parents Divins : Poséidon
Lun 23 Mar - 21:32
Ls nouveauté du printemps2:
Féminin
Messages : 463
Date d'inscription : 25/09/2017
Age : 38
https://enfantdelamythologie.kanak.fr
Luinilinëa de Harcourt
Luinilinëa de Harcourt
Admin Fondateur

Le parchemin des Olympiens
Bungalow : Poséidon (Bungalow3)
Parents Divins : Poséidon
Mer 25 Mar - 21:57


Titre de votre Rp
Petit mot doux qui est dit à l'oreille, de peu de chose fait merveille !


Per hoc minui studium suum existimans Paulus, ut erat in conplicandis negotiis artifex dirus, unde ei Catenae inditum est cognomentum, vicarium ipsum eos quibus praeerat adhuc defensantem ad sortem periculorum communium traxit. et instabat ut eum quoque cum tribunis et aliis pluribus ad comitatum imperatoris vinctum perduceret: quo percitus ille exitio urgente abrupto ferro eundem adoritur Paulum. et quia languente dextera, letaliter ferire non potuit, iam districtum mucronem in proprium latus inpegit. hocque deformi genere mortis excessit e vita iustissimus rector ausus miserabiles casus levare multorum.

Apud has gentes, quarum exordiens initium ab Assyriis ad Nili cataractas porrigitur et confinia Blemmyarum, omnes pari sorte sunt bellatores seminudi coloratis sagulis pube tenus amicti, equorum adiumento pernicium graciliumque camelorum per diversa se raptantes, in tranquillis vel turbidis rebus: nec eorum quisquam aliquando stivam adprehendit vel arborem colit aut arva subigendo quaeritat victum, sed errant semper per spatia longe lateque distenta sine lare sine sedibus fixis aut legibus: nec idem perferunt diutius caelum aut tractus unius soli illis umquam placet.

Nec sane haec sola pernicies orientem diversis cladibus adfligebat. Namque et Isauri, quibus est usitatum saepe pacari saepeque inopinis excursibus cuncta miscere, ex latrociniis occultis et raris, alente inpunitate adulescentem in peius audaciam ad bella gravia proruperunt, diu quidem perduelles spiritus inrequietis motibus erigentes, hac tamen indignitate perciti vehementer, ut iactitabant, quod eorum capiti quidam consortes apud Iconium Pisidiae oppidum in amphitheatrali spectaculo feris praedatricibus obiecti sunt praeter morem.


n.1 | 434 mots
code (c) Luinilinëalia
Contenu sponsorisé
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum

 :: Zone HRPG :: Floodurie :: Les Créations et Cie
Mes petits LS

Sauter vers: